Friday, June 8, 2012

2012インテリアライフスタイル展示会:3日目 2012 Interior Lifestyle Fair 3rd day

こんばんは
今日は最後でした!皆さま来まして、ありがとうございます!
仕事でも、この三日間は楽しかった!
展示会の時に、ピーオーエスのブースについて、「このブースはスカンジナビア・ツアーみたい」言われました!それで、私はとても嬉しかった!
皆さまに私たちのブースを見せたいですが、下記のビデオ是非を見て下さい!
*商品とブランドはほしいかもウェブショップで販売中です。
http://hosiikamo.com/

Good Evening
Today was the last day and we like to say THANK YOU to all our visitors!
It was a real pleasure for us also to welcome all of you during these 3 days! Also a special thanks to our partners who came to Japan to joined us!
During the fair, I was said by one of our visitors that P.O.S. Booth looks like a tour of scandinavia, which makes me particulary happy. But to give the chance to eveyrbody to have a look and feeling of our booth this year, please check the video below!
* Products and brands are introduced and sold on Hosiikamo Webstore.

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。