Friday, July 1, 2011

コペンハーゲンの楽しい旅行 - Trip to Copenhagen

(English follows Japanese)


皆さん
おはようございます。

夏来ました。皆さんは旅行行きたいですから。
今日はプレゼントがあります!
同僚の岩本さんはコペンハーゲンに行きました。
彼はきれいな写真をとりました。私は一番好きな写真を皆さんに見せたいと思いました。
見て、楽しんでください。
コペンハーゲンの川
デンマーク王立図書館
コペンハーゲン市庁舎

Good morning everybody!
Summer has come and I think at the moment everybody is thinking about going on vacation.
That’s why today I have a gift for everybody!
My colleague, Mr. Iwamoto, went to Copenhagen and took many nice pictures. I chose my favorite ones to share them with you. Please find above them.
From the top:
1 – Riverside in Copenhagen
2 - Det Kongelige Bibliotek
3 – Copenhagen City hall

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。