Thursday, December 20, 2012

グリーティングカード Greeting Cards

(English follows Japanese)

こんばんは
クリスマスは来週ですから、今日はヒュッゲのグリーティングカードを送りました!
若い同僚の西山さんはとても面白いカードを作りました!下記の写真を見てください!
またはカードと同じく、ヒュッゲはユニークなデザインを提供していますから、是非公式ウェブサイトとフェースブークをチェックしてください!こちらです
 
それに、デザイナーとパートナーからグリーティングカードをたくさん貰いましたから、とても嬉しいです。ありがとう!!!皆様を見せられるように、写真を撮りました。

Good evening
Christmas coming soon, today we have sent our Hygge Greeting Card! The card, shown above, was designed by our young but talented staff, Ms. Nishiyama. But please visit also our hygge website and Facebook page to discover more unique and nice design by clicking here!
In the meantime, we would like also to thank all our partners-designers and brands for all the very nice greeting cards we have received! (photos of the cards above)

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。