Tuesday, April 19, 2011

HYGGE:北欧デザインの新しい腕時計 – New watches from Scandinavian design

(English follows Japanese)
皆さん
おはようございます。
今日、同僚と一緒に出張で香港に行きます。
今回の目標は私達のオリジナルブランドです。HYGGEです。
HYGGEのデザイナーのメージャーさんを会います!
段々HYGGEのコレクションは広がっています。
今月2089シリーズは新しいモデルを入荷しました。
白いグラスとブラックパテントレザー(革)のモデルです。
私はラッキーでした!新しいHYGGEをしました!
下記の写真ご覧ください。

おしゃれですね!
ブラック&ホワイトなので、何色でも衣服に合います!
HYGGEのコレクションは全てほしいかもウェブショップで販売しています!
ホームページ:www.hosiikamo.com

Good morning everybody!
Today, with my colleague we are going to Hong Kong for our original brand HYGGE and to meet the designer Major!
Step by step, Hygge collection is getting more and more important.
This month, 2089 series welcomed a new model: white glass and black patent leather strap.
How lucky I am! I could to wear it!
Please check the picture above.
Stylish, isn’t it? Because its colors are black & white, it suits all the clothes, whatever the colors!
Please find out more on Hosiikamo web shop, where all the collection is on sale!
Home page: www.hosiikamo.com

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。