今週末は私が始めて販売しました。銀座で同僚と一生に私たちの新しいワインアクセサリーを紹介しました。ワインファイナーです。客様はワインを試飲して、デカンターの効果を調べられました。
ワインの果物の味は強くなって、客様の関心を良く引きました。又は、デカンターとファイナーと密封とポアラーなど商品の機能に深く興味が有りました。
私について、販売員の経験は初めてですから、もちろんちょっと難しいでした。しかし、ワインファイナーは熱烈な歓迎を受けまして、私は嬉しいでした。日本で人気になることを確信しています。
フランス及びチリのワイン、デンマークの商品、日本の客様…この二日間のフェアーは良い「モダン・ライフスタイル」の国際的なイメージを示しました。私はこのイメージが大好きです。
This weekend, I had my first experience as salesman in Ginza . With two of my colleagues, we introduce our new wine’s accessory: the Nuance wine finer. People could enjoy a wine tasting to compare the flavor when using the wine finer.
People were surprised how the flavor changes to become fruitier and also by all the functions it offers: decanter, finer, hermetic closer and pourer.
For myself, it was my first experience and of course not easy to start but I am satisfied: the wine finer was well welcomed by Japanese consumers and I’m confident it will be successful in the Japanese market.
For me, this two-day tasting offered a nice international picture of the modern lifestyle, a picture I love: French and Chilean wines, Danish accessories and Japanese consumers.
No comments:
Post a Comment