Tuesday, September 14, 2010

楽しい商品の紹介 - Enjoy a product introduction

皆さん,おはようございます
(Please find below the English translation)
今回は学校と自分の学生の時代を考えました。私も皆と同じ、様々科目を学ぶ機会が有りましたが、最初の授業から、マーケテイングに深い興味が有りました。
とても充実した科目で、マーケテイングに関係がある分野が沢山有ります。もし勉強が好きだったら、国際的なマーケテイングは熱中します。しかし、私にとって、マーケテイングは一番合っています。休日の時に、何回もパリのテラスでドリンクを楽しみながら、人々の態度とかスタイルを見ました。市場調査が同じだと思います。最も適合する商品見つけるように、マーケッテイングの専門家は市場とか消費者を調査します。

それだけではなく、最良の商品の紹介も不可欠です。今度、ウェブショップのリニューアルの時に、私達は商品の紹介に力を入れます。例えば、「AddXtra of Sweden」というブランドの商品。
正直に言うと、初めてこの上の写真を見た時に, どんな商品か良く分かりませんでした。子供用品?配管工事用品?実は、ペットボトルオープナーです。この写真では用途が分かりづらいので、変える事にしました。スウェーデンのメーカーのサポート、他の写真とビデオ・クリップを追加します。下記のビデオを見て下さい!

 
このCMを見ると、ヨーロッパのセンスや、気持ちがすごく分かります:
面白い、簡単ライフスタイル、コローフル、社会的、エネルギッシュ, 幸せ…

最も重要な事は、商品の役目と便利さを理解する事です.誰でもは同じ状態に立ち向かった事が有るのではないでしょうか?スポーツした後、ミネラルウオーターを飲めるように私は1個を持ちます。皆さん?

次のステップは同僚の亜紗子にお願いします。女性でも簡単に使えます、ビデオのように長いつめで開ける事見てみたいです。

Sébastien
Good morning everybody!
Today, I was thinking about school and when I was student. As everybody I had the chance to study various things, but from the first class, I was really interested in marketing.

It is such a rich subject to study, with so many fields included in or related to marketing. If you like studying, learning marketing becomes a passion, especially these days with the globalization.

However, the side of marketing which matches my personality the most is Market Research. In my private life, I have so many times enjoyed a drink on a Parisian terrace watching and studying people, their behavior and style. It is the same idea with market research: you learn about the market, people and consumers to find the product in order to suit or satisfy them the most.

Not only finding the most appropriate product, the way to introduce the article is also primordial, and we are focusing on it during the website renewal.

Let’s take the example of AddXtra of Sweden (See the picture above)
To be honest, I was not really sure what it was at the first look… Maybe a gadget for Kids? Or for plumbing? But it is a bottle opener. Definitively, the picture and the introduction of the product were not really efficient and we decided to change it. Pictures will be added and with the support of the Sweden company we will also put on a video clip. Please watch it!

(See the video above)

This Commercial is all what we can feel in Europe: fun, easy life, colorful, sociable, energetic, happiness. And the most important we understand what the product and its usefulness are. Who has never faced the same situation? About me, so many times after exercise. That’s why; I got mine to enjoy my mineral water after my jogging. And you?

Next step, asking my colleague Asako to open it with her long nails to show how easy it becomes even for women…
Sébastien

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