Friday, September 14, 2012

香港のショッピング・モールハーバーシティ:ドラえもんXヒュッゲ腕時計 Hong Kong Harbour city Shopping guide: Doraemon & Hygge watches

(English follows Japanese)

こんにちは
昨日香港から帰りました。一週間出張しました。
一日、ちょっと時間が有りました。香港最大のショッピング・モール・ハーバーシティに行きました。その時に、ドラえもん誕生100年前祭がありました!とても面白かった!下記の写真を見てください!とても人気ですね!


実は、香港で日本の物は今とても人気が有りました!
もし私達のオリジナル腕時計「ヒュッゲ」も人気になったら、本当に嬉しいです!
実は、今月から、「ハーバーシティ」という最大のショッピング・モールで発売しました。モダ・シュ(MODA SHU)という店でヒュッゲを紹介しています!
是非、チャンスがあれば、店を調べてください。もちろん日本でも販売中!
ヒュッゲの公式サイトはこちら
ウェブショップではこちら
モダ・シュの公式サイトはこちら


Good afternoon
Yesterday, we came back from one week business trip in Hong Kong.
One day, we had some time at the end of the afternoon and took the opportunity to visit the largest shopping mall in Hong Kong. At this time, there was an event organized to celebrate the 100 years of Doraemon! As you could see with the pictures above, there were so many Doraemon around 1 meter tall but also so many people. Yes, actually, now the Japanese products and culture are very popular in Hong Kong and we hope it will be the same with our watch brand Hygge which has been just launched in Hong Kong thanks to our partner Moda Shu. They have several design and fashion retailers in Hong Kong and also Macau and you can find the Hygge watches in the one located in Harbour City, as you could see with the photos above!
Please visit also our Hygge official website by clicking here, or Moda Shu here.

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。