Wednesday, November 7, 2012

北欧のクリスマス装飾:ノルディカデザイン木製人形 Scandinavian Christmas decoration With Nordika Design figures

(English follows Japanese)

こんにちは
クリスマス・シーズンの準備なので、昨日の夜、デパートで準備しました!私は新宿の伊勢丹に行きました!遅くまでいましたけど、上手くできました!四人いましたが、皆は自分の場所を準備しなければなりませんでした。下記の写真は皆のディスプレイです!是非、誰のディスプレイは一番きれいか教えてください!
または、ノルディカデザイン木製人形はとても可愛い人形ですから、是非デパートでチェックしてください!または、ほしいかもウェブショップでノルディカデザインのコレクションを紹介します!こちらです
1- あさこのディスプレイ:おしゃれなイェッテ・フローリッヒ
2- 清原さんのディスプレイ:羊が大好き
3- 菊池さんのディスプレイ:とても可愛いですね!
4- 私のディスプレイ。頑張りました!

最後、伊勢他のオリジナル・ノルディカデザイン人形を紹介したいと思います。下記の写真ですが、可愛くとてもカラーフルな人形ですね!新宿伊勢丹で販売中です!


Good afternoon
Yesterday evening, all our team went to the Tokyo’s department stores in order to prepare the Christmas Season. Regarding myself, I was in Shinjuku Isetan with 3 colleagues to prepare our nice display for our Christmas importing products including Scandinavian brands such as Flensted Mobiles, Nordika Design and Jette Frolich.
For you, I uploaded few photos of our work! Each one representing the work of one person!
1 – Very nice display with Jette Frolich decoration by Asako
2 – Cute display by Kiyohara who loves animal!
3 – Our Sales manager Kikuchi offering probably the best display with Nordika Design!
4 – Mine with also the Nordika Figures! Lovely, isn’t it?
At last, I would like to also introduce the Nordika Figures specially made from Isetan with this last picture. Those very cute and colorful figures are only in Isetan stores! Do not hesitate to visit one of their stores!

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。