Friday, March 13, 2015

好きな北欧料理 Favorite Scandinavian food

(セバスティアンから - From Sébastien)

こんにちは

最近、「JAPAN TIMES」新聞で北欧料理の店について記事を読みました。
とても面白かった。英語でもぜひ見てください!こちらですもちろん、吉祥寺にある「Allt Gott」店も紹介しています。私も行ってみましたが、シンプルで北欧料理を食べられるのでお勧めします。
その時に、私が思う一番代理料理を食べました。家庭料理のミートボールと極上の味の魚です。実は北欧で同じ食べました!デンマークでヒラメとフィンランドで鹿肉のミートボールを食べました。とてもおいしかった。スタフの麻帆子も大好きので、時々自分で作ります。下記の写真を見て!



北欧料理はシンプルで美味しい飯ができるので、ぜひ家で作ってみてください。(男性に、明日はホワイト・デイですね。。。)
ところで、昨日ほしいかもウェブショップで新しいテーブルウェア―「エリック・バッガー」を発売しましたのでぜひチェックしてください!こちらです

Hello!
Recently, there was a very interesting article in the Japan Times introducing Scandinavian food and restaurants in Tokyo. Among them the well-know “Allt Gott”, where I have the chance to go. I am not really original with Scandinavia cuisine, my favourite meals remain a fresh fish as Turbot and Deer meatballs. Both are delicious and easy to prepare at home as well for a nice party. My colleague Mahoko also enjoys meat balls and have shared with us this above photo. Delicious!
Tomorrow in Japan we will celebrate the white day, where traditionally men give something to the women around him. Why not begin original and going a Nordic dinner!
I would also to inform you about our latest brand on Hosiikamo store, Erik bagger offering at a very reasonable price stylish tableware.
Please check it, here!

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。