Friday, December 24, 2010

サンタクロースにインタビュー - Interview with Santa Claus


(English follows Japanese)
皆さん、おはようございます!
今日はスペシャル・ゲーストがいます!サンタクロースのインタビューです!

Sébastien: こんにちはサンタクロース。お元気ですか?

Santa Claus: こんにちはセバスティアン。私は元気ですよ!
今晩の一日でワールドツアーは準備できました。
実はすごく運動しました!

Sébastien: 本当にとても元気そうですよ!
クリスマス2010はどうやって準備しましたか?

Santa Claus:今年 二つの新しい事があります。
最初、日本の子供から貰った手紙読めるように、
私と妻は日本語勉強しました。
後は、新しいトナカイが二ついます。
それで、もっと早く日本に着きます。
北欧に住んでいるので、私の家から日本は遠いです。

Sébastien: サンタクロースの秘密は何ですか? 毎年成功します!

Santa Claus: セバスティアン、私の秘密は熱情です。
子供の心にある幸せ!
他の秘密が教えられません。
言ったら、私の小人怒る。。。.

Sébastien: 所で、寒くない?

Santa Claus: 全然。。。特別な服地ですから、
私の赤いと白い衣装はとても暖かいです。
それに妻から、毎年美味しくユニーク飲み物を貰います。

Sébastien: 私の働いている会社POS知っていますか?

Santa Claus: とても忙しいですけど、何でも知っています!
それに、POSのチームとHoshiikamo Timesの訪問者は今晩皆さんにプレゼントをあげる!

Sébastien: 忙しいところ今日のインタビューはありがとうございます。私のプレゼントを忘れないでください。。。

Santa Claus: こちらこそ、このインタビューは楽しかった。皆さんに Merry Christmas!


Good morning
Today I have a special guest: I could interview Santa Claus!

Sébastien: Hello Santa Claus. How are you?

Santa Claus: Hello Sebastien
I feel really great! Ready for my worldwide tour in one day! Actually I exercised a lot!

Sébastien: That’s true! You look in good shape.
How did you prepare this Christmas 2010?

Santa Claus: I have 2 new things.
First, Mrs. Claus and I learnt Japanese to read all the letters from Japanese children. Then, we have also 2 new Reindeers to go faster. Japan is a long way from my hometown in Scandinavia.

Sébastien: What is your secret? You have never failed…

Santa Claus: It is Passion, Sebastien. The happiness in the heart of children!
Other secrets won’t be told, because otherwise my imps will be upset.

Sébastien: And never get cold?

Santa Claus: No, no… My red and white costume is made with a special material. Also Mrs. Claus gives me a special drink!

Sébastien: By the way, do you know POS, the company I’m working for?

Santa Claus: Even if I’m busy, you know that I know everything! And all POS staff and Hoshiikamo Times readers will receive a nice gift tonight…

Sébastien: Thanks a lot Santa Claus for your time! And don’t forget my gift also…

Sébastien: It was my pleasure. Merry Christmas everybody!

(English follows Japanese)

1 comment:

  1. Merry christmas Sébastien =)
    サンタクロースのインタビュー、すごい!
    Mrs. Clausさんが、いるのは知りませんでした~

    ではでは。

    ReplyDelete

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。