Thursday, June 27, 2013

「グッとくる超雑貨」雑誌:ギフトアイデアー Gift ideas in the press

(English follows Japanese)

こんにちは
今日、「グッとくる超雑貨」という雑誌を読みました。色々な見たことが無い物を発見しましたから、皆さんにおすすめします。それで、今月、私達が輸入しているデザイン・プロダクトが掲載されました!下記の画像を見てください!


ミスタージョーンズウォッチ 腕時計 The Last Laugh
商品の紹介はこちら


エッセイ テーブル イリュージョン
商品の紹介はこちら
Hello!
Today, I would like to introduce a new magazine: “Guttokuru Chouzakka“. It was my first time I read it and it is very fun with a lot of interesting products and gadgets, some of them I have never seen or even imagined to use! Among them, 2 of the design products we are importing could be found: The Last Laugh from Mr Jones Watches and the table Illusion from Essey. Pictures above.

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。