Monday, June 10, 2013

2013インテリアライフスタイル展示会 Interior Lifestyle Fair

(English follows Japanese)

こんばんは
先週、皆さまインテリアライフスタイル展示会に来まして、ありがとうございます!この三日間は楽しかった!展示会の時に、ピーオーエスのブースについて、特別にホテルと家のリビングのシーン、「おしゃれ」を言われました!またはとても人気がありましたからそれで、私達はとても喜びました!
皆さまに私たちのブースを見せたいですが、下記のビデオ是非を見て下さい!
*商品とブランドはほしいかもウェブショップで販売中です。
http://hosiikamo.com/


Good Evening
Last week, and as every year, we were delighted to welcome all visitors and also our partners from Denmark: we like to say a special THANK YOU to everyone! It was a real pleasure for us and we hope every visitor could enjoy our booth with beautiful design products and also meeting our overseas partners!
Thank you again! For a review, please watch the video below!
* Products and brands are introduced and sold on Hosiikamo Webstore.

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。