Friday, October 17, 2014

北欧クリスマスX伊勢丹新宿 Christmas at Shinjuku Isetan

(English follows Japanese)

こんばんは
そろそろクリスマス・シーズンを始めますね!
伊勢丹新宿でもう始めました!もちろん、今年も私たちは北欧から輸入している高級クリスマス商品を紹介します!しかし、今年は北欧だけじゃなくて、ドイツの高級人形ブランドも紹介します!ヴェント&キューンですというブランドです!
伊勢丹新宿で雑誌から5階の売り場まで(下記の写真)、私たちのクリスマス・シーズンのスタートとしました!下記の写真ぜひチェックしてください!

Hello
October ending, the Christmas is already starting in several stores, including world-known department stores Isetan Shinjuku. As distributor of Nordic lifestyle products, we of course are pleased to be one of the priovilege partners of Isetan this year too! We will introduce our selection of the best Scandinave Christmas items and also our new partner the famous German figurines maker Wendt & Kuhn.






No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。