Thursday, November 15, 2012

トゥリーネ・アンデルセン:デンマーク女性デザイナー Trine Andersen: Danish designer

こんにちは

日本に住んでいる外国人として、母国の良いイメージを与える為に、努力しなければなりあいというアドバイスをよく貰いました。実は、初めてファームリビングデザイナーのトゥリーネ・アンデルセンを会った時は初めてデンマークの女性と話しました。彼女のおかげで、デンマーク人にとても良い印象を与えた。
だから、今日とても嬉しいニューズがありました!最近、トゥリーネ・アンデルセンはTOP100有力なデンマーク女性にノミネートされた!おめでとうございます!
細かな情報はこちらです。(英語)
または、是非ファームリビングのコレクションをチェックして下さい!こちらです

Good morning
As foreigner living in Japan, I have always been advised to do my best to give a nice image of your home country. First time I met Trine Andersen, designer of Ferm Living, was actually also my first time I talked with a Danish woman and she gave a beautiful image of Denmark and its people.
That’s why today I am really happy to inform you about her nomination in the TOP 100 Influent Danish Women. Congratulation!
For more information, please visit Ferm Living blog.


No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。