Tuesday, January 10, 2012

高級ホテルインテリア:電話機 - Luxury Hotel’s Interior Decoration.

(English follows Japanese)

こんばんは
お正月はいかがでしたか?私は楽しかったので、まだちょっと旅行の気持ちを持っています。。。旅行について、私は高級ホテルに泊まる事が大好きです!東京でも色々な有名なホテルに泊まった事があります。
去年、ホテルのインテリアについて、一つ点をびっくりしました!世界中有名なシャングリラや日本のモダンなザ・キャピトルホテル東急 など、ホテル通路で同じ電話機を見えました!私達が輸入しているヤコブ・イェンセンのT-1電話機です!本当にこのホテルが大好きですから、私の仕事と関係がありますから、嬉しかった!
今度、高級ホテルへ行く機会がある時、見てください!
また、もし私と同じく高級ホテルのインテリアが好きだったら、ほしいかもウェブショップご覧ください。ヤコブ・イェンセンT-1電話機は販売中です!
JACOB JENSEN T-1 (ヤコブ・イェンセンT-1電話機)
http://hosiikamo.com/SHOP/A0065.html

ザ・キャピトルホテル東急

最後に、インテリアについて、2月のエル・デコ雑誌はほしいかもウェブショップの商品が三つ掲載されました!

1 – Flensted Guggenheim New York - フレンステッド・モビールズ
2 - Randstad by Bruno Ninaber - らんどすたっど

3 – Essey Bin Bin - エッセイ・ビンビン
Good evening
I don’t know for you, but after nice New Year Holidays, I have still some feelings to travel. Personally, I love staying in high standard hotel and these past years I have had to stay in some of the famous ones including in Tokyo: from the famous Shangri-La to the very stylish Japanese modern Capitol. I was really surprised to find in many of them the same telephone in the hotel’s corridors: the Jacob Jensen T-1! Yes, the same one we are importing into Japan!
Every time I was really surprised and happy to see my work was connected with such a luxury hotel I have always liked. Next time you have the chance to go to one of them in Japan, check if you could find one. Like me, if you really enjoy the luxury decoration of these hotels, you can find out more about the telephone Jacob Jensen T-1 on Hosiikamo Webstore where it is sold!
JACOB JENSEN T-1
To finish with Interior decoration, this month the famous magazine Elle Décor introduces 3 of our items (Pictures and links above).

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。