Friday, November 26, 2010

Hygge: A scandinavian brand - 北欧のブランド


(English follows Japanese)

皆さん
おはようございます。

香港から帰りました。
今回は出張の理由が私たちPOSの腕時計でした。
HYGGEというブランドです。
北欧デザインの腕時計です。
香港がアジアにありますけど、ヨーロッパのデザイナーが沢山います。

 メジャーと私

HYGGEという名前はデンマークの人気な表現です。
翻訳はちょっと難しいですけど、
意味は幸福とか良い気持ちとか平穏です。
この言葉はデンマークの文化の主な面。

数々のデザイン賞を受賞しているメジャーというPOSのデザイナーは
三つのおしゃれなラインをデザインしました。
下記のウェブリンクご覧ください
http://www.posjapan.co.jp/HYGGE.html
私は男女両用の四角腕時計が大好きです。素敵だと思います。
それに、メジャーを話した後、スカンジナビアフィーリングをよく分かりました。
シンプルにモダンデザインですけど、仕上げはとても良いですよ!

この腕時計のコレクションは
日本に北欧のおしゃれで質の高いデザイン腕時計を届けます!
 







 
Good Morning

I have just got back from our business trip in Hong Kong.
Even though HK is located in Asia, many new European designers live there.

Our main purpose was our watch brand Hygge.
Hygge is a popular expression from Denmark, but difficult to translate. It can be understood as: well-being, coziness, tranquility. It is the main aspect of the Danish culture.

Our awarded designer, Major, has designed 3 beautiful lines for the Hygge collection
Take a look please to our page!
Me I personally like the unisex square case watch. After talking with major, I could really feel the Scandinavian side of the watches: simple and modern design with a nice finishing.

These watches offer to Japanese people a stylish Scandinavian design watch with all the professionalism and quality people can expect.


No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。