Tuesday, April 5, 2011

銀座三越の北欧展 - Scandinavian fair in Ginza Mitsukoshi

(English follows Japanese)
皆さん
おはようございます
先週末はいかがでしたか?
土曜日、私は友達と一緒に銀座に行きました。
先週のポストに関して、銀座三越の北欧展に行きました。楽しかった!
北欧展は人気でしたから、混んでいました。
しかし、私達は北欧展を楽しんで、北欧ライフスタイルを感じました。
特に、ノルウェーの美味しいスモークサーモン!
このフェアは本当の北欧の家へ旅行でした!
例えば、リビングの木の家具があったり、寝室の可愛らしいムーミンの商品やバスルームのスキンケア。。。
スカンジナビア・ライフスタイルが良く見えました。
自然や明るさ、暖かさ、家族など
北欧のユニークな雰囲気がありました。
もちろん、私達ピーオーエスも北欧展に参加しました。
ピーオーエスのスタンドにご来場頂きありがとうございます。
フェアの中でも、私達のスタンドと商品は人気でした。
込んでいましたから、時々写真でもちょっと難しかった。。。
下記の写真ご覧ください。
私たちは客様にFerm LivingMoominFlenstedなど北欧のベスト・デザインの商品を
提供しました。
北欧のデザイン・アイテムはほしいかもウェブショップで販売しています。
下記のリンクにクリックして、私達のユニークなセレクションをご覧ください!

















Good morning everybody!

How was your weekend?
For myself, I took time on Saturday with my friend to go to Ginza.
We visited the Scandinavian fair in Ginza Mitsukoshi and had nice time there.
The fair was really popular and crowded, but we could enjoy the fair and have a glimpse of the Scandinavian style.
I enjoyed the food corner, especially with the delicious smoked salmon!
The fair was a real trip to an authentic Scandinavian house and lifestyle!
The living room with wood furniture, the bedroom with Moomin goods or even the bathroom with skin care…The unique Scandinavian atmosphere was there: natural, cheerful, colorful and familial.
Of course, we participated also to the event and same as the fair, people were really interested in our stand and products. Please check my pictures above. Sometimes, difficult to take a picture…
We introduced a selection of the best design products such as Ferm Living, Moomin or Flensted and they were well appreciated by the visitors.
Our design products selection is also on sale at Hosiikamo webshop!
Find out more by visiting our home page:

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。