Tuesday, March 29, 2011

MOOMIN PREMIUM COLLECTION in GINZA 2011 (イベント – Event)

(English follows Japanese)

皆さん
おはようございます。

今月の23日から28日まで銀座三越で
MOOMINのイベントがありました。
MOOMIN PREMIUM COLLECTION in GINZA 2011
とても楽しかった!
プレミアムコレクションとか限定スイーツなど、
ムーミンの可愛いアイテムがたくさんありました。
世界のムーミングッズも買えました!
毎日、人が多かった。とても人気でした!
ミイとスナフキンとムーミンとフローレンも登場しました!
一緒に写真を撮れましたか?
残念ながら、このイベントが昨日まででしたが、
ほしいかもウェブショップで
ムーミンの楽しく愛くるしいムーミン商品は販売中です!
下記のリンクにクリックして、ユニークなコレクションをご覧ください!
Good morning everybody!

From the 23rd to the 28th of this month, a Moomin event was hold in Mitsukoshi Ginza.
MOOMIN PREMIUM COLLECTION in GINZA 2011
It was really an enjoyable and fun event for everybody!
We could find a huge collection of Moomin goods, such as the premium collection or a sweets limited sale. We could also see a worldwide selection of Moomin goods!
Everybody, it was crowded and very popular. Even Little My, Snufkin, Moomin and Snork Maiden attend the event! By the way, could you take a picture with them?
Unfortunately, this great event was until yesterday, but everybody can keep finding and doing “Moomin shopping” at Hoshiikamo web shop.
Please click on the link below and find more about our unique Moomin collection!

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。